OGŁOSZENIE O KONKURSIE
„BUDUJEMY MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO”
Wojewoda śląski, jako podmiot upoważniony, ogłasza konkurs dla miast na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego na wybór lokalizacji koniecznej do wybudowania, do końca 2012 roku, miasteczka ruchu drogowego w województwie śląskim. Miasta dysponujące terenem, który umożliwi prawidłową realizację zdania, mogą składać wnioski aplikacyjne (załącznik nr 1 do ogłoszenia) osobiście lub listownie w nieprzekraczalnym terminie 31 sierpnia 2011r. do Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego na adres: ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice oraz w formie elektronicznej na adres: siembab@katowice.uw.gov.pl.
Z miastem, którego lokalizacja okażę się najkorzystniejsza z punktu widzenia realizacji projektu, wojewoda śląski podpisze porozumienie, na mocy którego miasto wybuduje miasteczko ruchu drogowego w województwie śląskim. Na realizację miasteczka przeznaczone zostaną środki z budżetu państwa w wysokości nie większej niż 550 tys. zł.
Szczegółowe informacje o konkursie oraz informacje o projekcie ujęte są w załączniki od 2‑6 do ogłoszenia.
W przypadku pytań należy kontaktować się z Panem Pawłem Siembab z Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi – tel. (032) 20 77 174.
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA O KONKURSIE
UWAGA! Wzory dokumentów są umieszczone na dole strony!
Nazwa pliku | Wielkość | Data dodania/aktualizacji |
---|---|---|
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - wniosek | 42 KB | 2017-06-27 14:17:56 |
Załącznik nr 2 do ogłoszenia - szczegółowe informacje o konkursie | 33 KB | 2017-06-27 14:19:08 |
Załącznik nr 3 do ogłoszenia - wymagania minimalne | 38.5 KB | 2017-06-27 14:19:50 |
Załącznik nr 4 do ogłoszenia - wymagania dotyczące lokalizacji i działki | 27.5 KB | 2017-06-27 14:20:47 |
Załącznik nr 5 do ogłoszenia - prezentacja założenia projektu | 80.67 KB | 2017-06-27 14:21:33 |
Załącznik nr 6 do ogłoszenia - poradnik | 2.46 MB | 2017-06-27 14:22:14 |