Osoby niepełnosprawne mogą skorzystać z priorytetowej obsługi w Biurze Obsługi Klienta. Aby skorzystać z obsługi z pierwszeństwem wystarczy, aby osoba uprzywilejowana zgłosiła taką potrzebę konsultantowi BOK (stanowiska nr 1, 2, 4 w pokoju 119).
Dla tych z Państwa którzy posługują sie alfabetem Braille'a Urząd oferuje możliwość przetłumaczenia na alfabet Braille'a dokumentów.
Dokumenty w alfabecie Braille'a ułatwią osobom niewidomym oraz słabowidzącym załatwienie spraw w Urzędzie.
Dodatkowe informacje dostępne są u konsultantów Biura Obsługi Klienta.
We wtorki w godzinach od 12:00 do 16:00 oraz w piątki od 10:00 do 14:00 (stanowisko nr 1, 2, 4 w pokoju 119), tłumacz języka migowego służy pomocą w załatwieniu spraw osobom niesłyszącym i słabosłyszącym.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.