Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Szanowni Państwo,

informujemy, że wydłużone godziny pracy Urzędu przypadające we wtorki 24 oraz 31 grudnia 2024 r.

zostały przeniesione na poprzedzające te dni poniedziałki, tj. 23 oraz 30 grudnia 2024 r.

 

Punkty obsługi klienta mieszczące się w budynkach ŚUW w Katowicach przy:

  • Jagiellońskiej 25 oraz
  • Damrota 16

w dniach 23 oraz 30 grudnia 2024 r. będą czynne w godzinach 7:30-18:00. 

 

Punkty obsługi klienta w lokalizacjach Urzędu w:

  • Bielsku-Białej oraz
  • Częstochowie

w dniach 23 oraz 30 grudnia 2024 r. będą czynne w godzinach 7:30-17:30.

 

W trakcie poniedziałkowych dyżurów będzie można załatwić wszystkie sprawy, które można zrealizować w czasie wydłużonych godzin pracy Urzędu we wtorki (m.in. sprawy paszportowe, sprawy dot. cudzoziemców).


Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach jest otwarty:

 

od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 15:30

(są to normalne godziny pracy wszystkich Biur/Wydziałów Urzędu)

Sprawdź godziny otwarcia placówek w Bielsku-Białej i Częstochowie:

Godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta:

 

poniedziałek, środa, czwartek, piątek, w godzinach 7:30 - 15:30

wtorek w godzinach 7:30 - 18:00 (także punkt foto/ksero)

Uwaga! Wydawanie biletów w systemie kolejkowym odbywa się do godziny 15:00 (we wtorki do 17:30), lecz ze względu na dużą liczbę klientów, system może nie wydawać biletów już przed godziną 15:00 (we wtorki 17:30) - dotyczy również mozliwości skorzystania z obsługi z pierwszeństwem. Szczegółowe informacje o systemie kolejkowym znajdują się tutaj.

 

Sprawdź, jakie sprawy załatwisz w Biurze Obsługi Klienta:

Sprawy paszportowe możesz załatwić w 15 punktach obsługi paszportowej w województwie śląskim.

Sprawdź dane teleadresowe oraz godziny otwarcia poszczególnych punktów.

Przyjmowanie interesantów w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w sprawach skarg i wniosków.

Pokój 123 (parter)

poniedziałek, środa, czwartek, piątek, w godzinach 7:30 - 15:30

wtorek w godzinach 7:30 - 18:00

Więcej szczegółów w sprawach skarg i wniosków znajdziesz w usłudze "Skargi, wnioski, petycje":

Obsługa klientów indywidualnych w sprawach dotyczących koordynacji świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz jednorazowego świadczenia Za życiem

odbywa się w Wydziale Rodziny i Polityki Społecznej (Katowice, ul. Powstańców 41a, pok. 4.06):

 

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 14:30

 

Sprawdź szczegóły dot. obsługi klientów w tym zakresie: