Zapraszamy do Biura Obsługi Klienta Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
Biuro mieści się w głównym budynku Urzędu, w kilku pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze.
Pracownicy Biura Obsługi Klienta Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego są do dyspozycji w następujących sprawach:
Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców:
Biuro Organizacyjno-Budżetowe:
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat poszczególnych usług realizowanych w BOK - klikając na linki zamieszczone w menu Nasze usługi - po lewej stronie.
W Biurze Obsługi Klienta funkcjonuje System Kolejkowy. Zachęcamy do zapoznania się z opisem jego działania.
Aby polepszyć komfort Państwa obsługi System Kolejkowy w sposób dynamiczny (na bieżąco) oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów.
Wydawanie biletów w systemie kolejkowym odbywa się do godziny 15:00 (we wtorki do 17:30), lecz ze względu na dużą liczbę klientów, system może nie wydawać biletów już przed godziną 15:00 (we wtorki 17:30) - dotyczy również możliwości skorzystania z obsługi z pierwszeństwem. W związku z tym prosimy aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Urzędu, gdyż może zaistnieć sytuacja, że ze względu na dużą liczbę klientów, system może przestać wydawać bilety przed upływem wyznaczonej godziny - z powodu wyczerpania maksymalnej liczby biletów. Osoby, które nie zdążą pobrać biletu nie zostaną w danym dniu obsłużone.
Uwaga! W przypadku gdy jedna osoba załatwia kilka spraw należy pobrać ilość biletów równą ilości składanych wniosków.
Poniżej możecie Państwo sprawdzić aktualny stan kolejki:
Do wybranych usług istnieje możliwość rezerwacji kolejki na konkretny dzień i godzinę za pomocą strony internetowej. Zachęcamy do korzystania z systemu rezerwacji dostępnego poniżej:
Konsultanci BOK
Konsultanci Biura Obsługi Klienta pomogą w załatwieniu spraw należących do ustawowych kompetencji Wojewody jako organu wojewódzkiej administracji rządowej. Udzielą podstawowych informacji dotyczących zadań komórek organizacyjnych Urzędu, a także kompetencji organów administracji publicznej (rządowej i samorządowej).
Konsultanci BOK nie udzielają odpowiedzi i wyjaśnień w sprawach indywidualnych prowadzonych w poszczególnych wydziałach Urzędu. Klientów zainteresowanych uzyskaniem odpowiedzi w tej kwestii konsultanci Biura skierują do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu.
Aby się z nami skontaktować prosimy wybrać najbardziej wygodny dla siebie sposób: