Każdy student szkoły wyższej lub uczeń szkoły średniej oraz pomaturalnej ma możliwość odbycia praktyki w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim.
Studenci/uczniowie zainteresowani odbyciem praktyki w Urzędzie proszeni są o kontakt z pracownikiem Urzędu.
W trakcie indywidualnych konsultacji ustalane są warunki jej organizacji w tym m.in. miejsce odbywania praktyki, termin jej rozpoczęcia i czas trwania.
Na podstawie ustaleń chcący odbyć praktykę uczeń zobligowany jest do dostarczenia, najpóźniej na tydzień przed planowanym rozpoczęciem praktyki, dwóch egzemplarzy umowy (porozumienia) określającej zasady i termin jej odbywania.
Umowa musi być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony szkoły.
Informacji udzielają pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego
Oddział Zarządzania Personelem i Organizacji
ul. Jagiellońska 25 40 - 032 Katowice