Wejdź na stronę https://suw.bip.gov.pl/oferty-pracy/ i sprawdź, czy jest na niej zamieszone aktualne ogłoszenie o naborze na stanowisko operatora numerów alarmowych. Jeżeli tak, skompletuj wszystkie potrzebne dokumenty wskazane w ogłoszeniu a następnie złóż je w podanym miejscu i terminie.
O terminach poszczególnych etapów rekrutacji zostaniesz poinformowany przez przyszłego pracodawcę.
Nabór na stanowisko operatora numerów alarmowych składa się z dwóch etapów.
Etap I – Weryfikacja dokumentów
Etap II – Rekrutacja
Aby przejść do kolejnej części należy zdobyć co najmniej 60% punktów z testu.
Aby przejść do kolejnej części należy zdobyć co najmniej 60% punktów ze wszystkich elementów.
Pozytywne zaliczenie wszystkich etapów rekrutacji oznacza przyjęcie kandydata na stanowisko operatora numerów alarmowych. Do wykonywania tego rodzaju pracy konieczne jest jednak jeszcze uzyskanie certyfikatu.
Wiąże się to z uczestnictwem w szkoleniach teoretycznym i praktycznym, które kończą są egzaminem. Pozytywne zaliczenie egzaminu uprawnia do wykonywania pracy na stanowisku operatora numerów alarmowych.
Szkolenie teoretyczne - trwa zazwyczaj pięć dni i przeprowadzane jest w formie wideokonferencji. Podczas szkolenia przyszły operator numerów alarmowych zdobywa informacje z zakresu:
Szkolenie praktyczne - odbywa się w ośrodku szkolącym lub stacjonarnie w formie wideokonferencji i trwa pięć dni roboczych. Podczas szkolenia praktycznego kandydat zdobywa wiedzę i umiejętności z zakresu:
Egzamin
Szkolenie kończy się egzaminem:
Jeżeli udało ci się przejść pozytywnie wszystkie kroki UZYSKAŁEŚ CERTYFIKAT
JESTEŚ OPERATOREM NUMERÓW ALARMOWYCH