Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Budownictwo

  • Krok I

    Miejsce złożenia dokumentów

    Wniosek można przesłac na adres:

    Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

    Wydział Infrastruktury

    ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice

    lub złożyć w Kancelarii Ogólnej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, pokój nr 121.

    lub poprzez skrytkę ePUAP

    Adres skrytki ePUAP  /SUW2/urzad

  • Krok II

    Dokumenty

    W celu załatwienia sprawy należy dostarczyć wniosek zawierający następujące informacje:

    • imię i nazwisko
    • nazwisko rodowe
    • data urodzenia
    • datę uzyskania uprawnień budowlanych (posiadane uprawnienia: specjalność, nr uprawnień)
    • adres do korespondencji
    • dowód opłaty skarbowej
    • pełnomocnictwo osoby, której dotyczą uprawnienia, do odbioru kopii lub duplikatu uprawnień

    W przypadku trudności z wypełnieniem wniosku informacji udziela pracownik Wydziału Infrastruktury pod numerem telefonu 32 20-77-525

  • Krok III
  • Krok IV

    Opłaty

    Opłatę skarbową w wysokości:

    - 5 złotych od każdej pełnej rozpoczętej strony

    - 17 złotych od każdego udzielonego pełnomocnictwa

     należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta Katowice

    Nr konta bankowego: - 52 1020 2313 2672 0211 1111 1111 (Urząd Miasta Katowice)

     

     

  • Krok V

    Termin rozpatrzenia wniosku

    Wydanie poświadczenia zgodności z oryginałem powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, od dnia doręczenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

  • Krok VI

    Odbiór dokumentów

    Rozpatrzony wniosek przesłany zostanie pod wskazany adres lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym istnieje możliwość odbioru osobistego po okazaniu dowodu tożsamości, w pok. 525 IV piętro gmachu Urzędu.

  • Krok VII

    Informacje dodatkowe

    Podstawa prawna.

    Poniżej do pobrania podstawowe akty prawne:

    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego

Powiązane usługi