dla niesłyszących Biuro Obsługi Klienta Facebook

System kolejkowy

Informujemy, że od 17 października br. osoby chcące złożyć wniosek z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemców („Pobyt cudzoziemców spoza UE – składanie wniosków”) muszą zarezerwować swoją wizytę w Urzędzie poprzez stronę internetową http://rezerwacja.slask.eu. Przyjmowanie wniosków i składanie odcisków linii papilarnych do wniosków wysłanych pocztą lub złożonych w Kancelarii Urzędu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie rezerwacji dokonanych poprzez stronę internetową (http://rezerwacja.slask.eu) co oznacza, że od 17 października br. nie będzie możliwości pobrania biletu na miejscu w Urzędzie. Wprowadzane zmiany dotyczą także Oddziałów w Bielsku-Białej i w Częstochowie. Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj.

Szanowni Państwo, w Biurze Obsługi Klienta funkcjonuje System Kolejkowy.

Systemem są objęte następujące grupy usług:

  • składanie wniosków paszportowych
  • odbiór paszportu
  • sprawy obywatelstwa polskiego
  • mienie zabużańskie
  • pobyt cudzoziemców spoza UE - składanie wniosków (w przypadku tej usługi od 17 października 2016 r. nie będzie możliwości pobrania biletu na miejscu w Urzędzie, prosimy o rezerwowanie swojej wizyty w Urzędzie poprzez stronę internetową http://rezerwacja.slask.eu)
  • pobyt cudzoziemców spoza UE - odbiór decyzji, kart pobytu, uzupełnianie brakujących dokumentów
  • zezwolenia na pracę dla cudzoziemców
  • zaproszenia dla cudzoziemców / pobyt obywateli UE
  • potwierdzanie profilu zaufanego ePUAP

Aby polepszyć komfort Państwa obsługi System Kolejkowy w sposób dynamiczny (na bieżąco) oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów.

W związku z tym prosimy aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Urzędu, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym - nie zostaną w danym dniu obsłużone.

Istnieje możliwość rezerwacji kolejki przez Internet na konkretną godzinę:

link do systemu kolejkowego

drukuj Powiadom znajomego
Redagował: Tomasz Zuziak 2016-10-19 10:44
początek strony wstecz

Godziny pracy

Urzędu w Katowicach

od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30
dodatkowo: wtorek
15:30 - 18:00
informacja u konsultantów BOK
tel: 32 20 77 562

Biura Obsługi Klienta i Kasy

poniedziałek, środa, czwartek, piątek
7:30 - 15:30
wtorek
7:30 - 18:00

Sprawdź szczegóły:

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Zachęcamy do skorzystania z możliwości rezerwacji kolejki w Biurze Obsługi Klienta:

Rezerwacja Kolejki

Biuro Obsługi Klienta - kontakt

telefon
32 20 77 777
fax
32 20 77 792
e-mail
bok@katowice.uw.gov.pl
osobiście
osobiście – stanowiska nr 1 i 2

inicjatywa obywatel

Rządowy system informacji telefonicznej dla obywatela

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
telefon222 500 115
Śląski Urząd Wojewódzki
telefon222 500 111

Inicjatywa Obywatel

Śląski Urząd Wojewódzki
w Katowicach

ul. Jagiellońska 25
40-032 Katowice

Strony internetowe: IntraCOM.pl