dla niesłyszących Biuro Obsługi Klienta Facebook

Godziny pracy

Szanowni Państwo,

przypominamy, że 2 maja (wtorek), 16 czerwca (piątek), 14 sierpnia (poniedziałek) br. ustalono dniami wolnymi od pracy dla pracowników urzędów administracji rządowej. W zamian za te dni wyznacza się dniami pracy następujące soboty: 13 maja, 24 czerwca, 9 września.

Tych z Państwa, którzy dokonali rezerwacji wizyty w Urzędzie poprzez system internetowej rezerwacji kolejki na 2 maja bądź 16 czerwca br. informujemy, że Państwa terminy będą aktualne w odpowiednie soboty pracujące.

A zatem rezerwacje:

  • z 2 maja przeniesione zostaną na 13 maja
  • a rezerwacje z 16 czerwca na 24 czerwca br.

Aby zrealizować rezerwacje w te dni prosimy po przybyciu do Urzędu – w godzinach wskazanych w rezerwacjach - o kontakt z pracownikami informacji na stanowiskach 1, 2 w pok. 119.

Uwaga!

Osoby posiadające rezerwacje do usług:

  • Pobyt cudzoziemców spoza UE - składanie wniosków  – KATOWICE,
  • Pobyt cudzoziemców spoza UE - składanie wniosków  – BIELSKO-BIAŁA,
  • Pobyt cudzoziemców spoza UE - składanie wniosków  – CZĘSTOCHOWA
  • Pobyt cudzoziemców spoza UE - składanie wniosków  – KATOWICE - DODATKOWE TERMINY
  • Pobyt cudzoziemców spoza UE - odbiór decyzji, kart pobytu; uzupełnianie brakujących dokumentów – KATOWICE 

prosimy o kontakt (

bok [at] katowice.uw.gov.pl
 lub tel. 32 20 77 562) w celu indywidualnego ustalenia nowego terminu.

Realizacja rezerwacji nastąpi pomiędzy 4 a 13 maja br. – dla rezerwacji dokonanych na 2 maja br. oraz pomiędzy 19 a 24 czerwca br. – dla rezerwacji dokonanych na 16 czerwca br.

 


Dear Sir or Madam,

We remind you that May 2nd (Tuesday), June 16th (Friday) and August 14th (Monday) are non-working days for Polish public administration offices. In compensation, the following Saturdays are marked as working days: May 13th, June 24th and September 9th.

Your reservations for:

  • May 2nd are transferred on May 13th,
  • June 16th are transferred on June 24th.

Reservation hour remains the same.

Upon arrival at our Office at reservation hour please contact our staff at the information stands no. 1, 2 or 4 in the customer’s room no. 119.

Attention – a special notice for foreigners!

Persons who possess a reservation for following services:

  • Non-EU Citizens Residence - Applications – KATOWICE,
  • Non-EU Citizens Residence - Applications – BIELSKO-BIAŁA,
  • Non-EU Citizens Residence - Applications – CZĘSTOCHOWA
  • Non-EU Citizens Residence - Applications – KATOWICE – ADDITIONAL TERMS
  • Non-EU Citizens Residence - Collection of decision, Residence card; Completion of missing documents – KATOWICE

please contact bok@katowice.uw.gov.pl or phone no. 32 20 77 562 as soon as possible to settle a new appointment.

Your appointment (according to the previous reservation) will be:

1/ between 4th and 13th of May – for the reservations made for May 2nd

2/ and between 19th and 24th of May - for the reservations made for June 16th

Informujemy, że od 17 października br. osoby chcące złożyć wniosek z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemców („Pobyt cudzoziemców spoza UE – składanie wniosków”) muszą zarezerwować swoją wizytę w Urzędzie poprzez stronę internetową http://rezerwacja.slask.eu. Przyjmowanie wniosków i składanie odcisków linii papilarnych do wniosków wysłanych pocztą lub złożonych w Kancelarii Urzędu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie rezerwacji dokonanych poprzez stronę internetową (http://rezerwacja.slask.eu) co oznacza, że od 17 października br. nie będzie możliwości pobrania biletu na miejscu w Urzędzie. Wprowadzane zmiany dotyczą także Oddziałów w Bielsku-Białej i w Częstochowie. Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj.

Informacja o godzinach pracy stanowisk zlokalizowanych w Biurze Obsługi Klienta:

Wszystkie stanowiska w Biurze Obsługi Klienta są czynne w poniedziałki, środy, czwartki, piątki w godz. od 7:30 do 15:30, we wtorki od 7:30 do 18:00.

Usługi objęte systemem kolejkowym:

  • Obsługa paszportowa (Składanie wniosków paszportowych oraz Odbiór paszportu) - stanowiska 8-16
  • Sprawy obywatelstwa polskiego - stanowisko 22
  • Potwierdzanie profilu zaufanego ePUAP - stanowiska 1-2
  • Mienie zaburzańskie - stanowisko 21
  • Pobyt cudzoziemców spoza UE (Składanie wniosków oraz Odbiór decyzji, kart pobytu, uzupełnianie brakujących dokumentów) - stanowiska 17, 25-27 Uwaga! W przypadku usługi Pobyt cudzoziemców spoza UE - Składanie wniosków od 17 października 2016 r. nie będzie możliwości pobrania biletu na miejscu w Urzędzie, prosimy o rezerwowanie swojej wizyty w Urzędzie poprzez stronę internetową rezerwacja.slask.eu
  • Zezwolenia na pracę dla cudzoziemców - stanowisko 18
  • Zaproszenia dla cudzoziemców / Pobyt obywateli UE - stanowisko 19

Wydawanie biletów w systemie kolejkowym odbywa się do godziny 15:00 (we wtorki do 17:30), lecz ze względu na dużą liczbę klientów, system może nie wydawać biletów już przed godziną 15:00 (we wtorki 17:30).

Aby polepszyć komfort Państwa obsługi System Kolejkowy w sposób dynamiczny (na bieżąco) oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów. W związku z tym prosimy aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Biura Obsługi Klienta, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym - nie zostaną w danym dniu obsłużone.

Istnieje możliwość rezerwacji kolejki przez Internet na konkretną godzinę:

 Usługi nie objęte systemem kolejkowym:

  • Kasa Urzędu - pokój 121
  • Kancelaria (przyjmowanie korespondencji) - stanowiska 23-24
  • Informacja / konsultanci BOK - stanowiska 1-2

 

 

 

 

 


drukuj Powiadom znajomego
Redagował: Ireneusz Jaroszewski 2017-04-28 09:57
początek strony wstecz

Godziny pracy

Urzędu w Katowicach

od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30
dodatkowo: wtorek
15:30 - 18:00
informacja u konsultantów BOK
tel: 32 20 77 562

Biura Obsługi Klienta i Kasy

poniedziałek, środa, czwartek, piątek
7:30 - 15:30
wtorek
7:30 - 18:00

UWAGA: 16 czerwca br. Urząd będzie nieczynny - w zamian zapraszamy w sobotę, 24 czerwca br., w godz. 7:30 - 15:30

Sprawdź szczegóły:

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Zachęcamy do skorzystania z możliwości rezerwacji kolejki w Biurze Obsługi Klienta:

Rezerwacja Kolejki

Biuro Obsługi Klienta - kontakt

telefon
32 20 77 777
fax
32 20 77 792
e-mail
bok@katowice.uw.gov.pl
osobiście
osobiście – stanowiska nr 1 i 2

inicjatywa obywatel

Rządowy system informacji telefonicznej dla obywatela

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
telefon222 500 115
Śląski Urząd Wojewódzki
telefon222 500 111

Inicjatywa Obywatel

Śląski Urząd Wojewódzki
w Katowicach

ul. Jagiellońska 25
40-032 Katowice

Strony internetowe: IntraCOM.pl