dla niesłyszących Biuro Obsługi Klienta Facebook

Godziny pracy

Informujemy, że od 17 października br. osoby chcące złożyć wniosek z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemców („Pobyt cudzoziemców spoza UE – składanie wniosków”) muszą zarezerwować swoją wizytę w Urzędzie poprzez stronę internetową http://rezerwacja.slask.eu. Przyjmowanie wniosków i składanie odcisków linii papilarnych do wniosków wysłanych pocztą lub złożonych w Kancelarii Urzędu odbywać się będzie wyłącznie na podstawie rezerwacji dokonanych poprzez stronę internetową (http://rezerwacja.slask.eu) co oznacza, że od 17 października br. nie będzie możliwości pobrania biletu na miejscu w Urzędzie. Wprowadzane zmiany dotyczą także Oddziałów w Bielsku-Białej i w Częstochowie. Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj.

 

Informacja o godzinach pracy stanowisk zlokalizowanych w Biurze Obsługi Klienta:

Wszystkie stanowiska w Biurze Obsługi Klienta są czynne w poniedziałki, środy, czwartki, piątki w godz. od 7:30 do 15:30, we wtorki od 7:30 do 18:00.

Usługi objęte systemem kolejkowym:

  • Obsługa paszportowa (Składanie wniosków paszportowych oraz Odbiór paszportu) - stanowiska 8-16
  • Sprawy obywatelstwa polskiego - stanowisko 22
  • Potwierdzanie profilu zaufanego ePUAP - stanowiska 1-2
  • Mienie zaburzańskie - stanowisko 21
  • Pobyt cudzoziemców spoza UE (Składanie wniosków oraz Odbiór decyzji, kart pobytu, uzupełnianie brakujących dokumentów) - stanowiska 17, 25-27 Uwaga! W przypadku usługi Pobyt cudzoziemców spoza UE - Składanie wniosków od 17 października 2016 r. nie będzie możliwości pobrania biletu na miejscu w Urzędzie, prosimy o rezerwowanie swojej wizyty w Urzędzie poprzez stronę internetową rezerwacja.slask.eu
  • Zezwolenia na pracę dla cudzoziemców - stanowisko 18
  • Zaproszenia dla cudzoziemców / Pobyt obywateli UE - stanowisko 19

Wydawanie biletów w systemie kolejkowym odbywa się do godziny 15:00 (we wtorki do 17:30), lecz ze względu na dużą liczbę klientów, system może nie wydawać biletów już przed godziną 15:00 (we wtorki 17:30).

Aby polepszyć komfort Państwa obsługi System Kolejkowy w sposób dynamiczny (na bieżąco) oblicza przybliżony czas oczekiwania na obsłużenie i na podstawie tych danych wylicza moment zakończenia wydawania biletów. W związku z tym prosimy aby nie zostawiać załatwiania swoich spraw na sam koniec pracy Biura Obsługi Klienta, gdyż może zaistnieć sytuacja, że z powodu zbyt wielu oczekujących osób nie otrzymają Państwo biletu. Osoby, które nie zdążą zarejestrować się w systemie kolejkowym - nie zostaną w danym dniu obsłużone.

Istnieje możliwość rezerwacji kolejki przez Internet na konkretną godzinę:

 Usługi nie objęte systemem kolejkowym:

  • Kasa Urzędu - pokój 121
  • Kancelaria (przyjmowanie korespondencji) - stanowiska 23-24
  • Informacja / konsultanci BOK - stanowiska 1-2

 

 

 

 

 


drukuj Powiadom znajomego
Redagował: Ireneusz Jaroszewski 2017-01-02 11:36
początek strony wstecz

Godziny pracy

Urzędu w Katowicach

od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30
dodatkowo: wtorek
15:30 - 18:00
informacja u konsultantów BOK
tel: 32 20 77 562

Biura Obsługi Klienta i Kasy

poniedziałek, środa, czwartek, piątek
7:30 - 15:30
wtorek
7:30 - 18:00

Sprawdź szczegóły:

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Zachęcamy do skorzystania z możliwości rezerwacji kolejki w Biurze Obsługi Klienta:

Rezerwacja Kolejki

Biuro Obsługi Klienta - kontakt

telefon
32 20 77 777
fax
32 20 77 792
e-mail
bok@katowice.uw.gov.pl
osobiście
osobiście – stanowiska nr 1 i 2

inicjatywa obywatel

Rządowy system informacji telefonicznej dla obywatela

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
telefon222 500 115
Śląski Urząd Wojewódzki
telefon222 500 111

Inicjatywa Obywatel

Śląski Urząd Wojewódzki
w Katowicach

ul. Jagiellońska 25
40-032 Katowice

Strony internetowe: IntraCOM.pl