dla niesłyszących Biuro Obsługi Klienta Facebook

Elektroniczna skrzynka podawcza

Sposoby doręczania dokumentów elektronicznych do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego

I. Elektroniczna Skrzynka Podawcza

  1. W celu złożenia dokumentu elektronicznego do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach (także w Bielsku – Białej oraz Częstochowie) konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej - ePUAP http://epuap.gov.pl
  2. Aby po raz pierwszy podpisać dokument bezpiecznym podpisem elektronicznym konieczne jest zainstalowanie do obsługiwanej przez Państwa przeglądarki internetowej odpowiedniego certyfikatu i wtyczki. Opis postępowania został przedstawiony w Podręczniku użytkownika w Instrukcji korzystania z certyfikatu dostępnej pod adresem: http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc
  3. Istnieje także możliwość podpisania dokumentów za pomocą profilu zaufanego (od 9 czerwca 2011 r.); szczegółowe informacje dotyczące możliwości utworzenia i korzystania z profilu zaufanego zostały zamieszczone na stronie ePUAP: http://epuap.gov.pl

Złożenie dokumentu polega na wypełnieniu formularza lub dołączeniu do niego podpisanych elektronicznie plików (łączna wielkość załączników nie może przekraczać 3,5 MB). Formularz dostępny jest poprzez poniższy link:

Kliknij tutaj celem wypełnienia formularza

 

II. Złożenie dokumentów elektronicznych za pomocą pozostałych usług Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego opublikowanych na platformie ePUAP

Baner ePUAP

 

 

 III. Inne metody doręczania:

Można także dostarczyć dokumenty w godzinach pracy Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach do Kancelarii mieszczącej się w Biurze Obsługi Klienta - pokój nr 161, stanowiska 23 i 24 (także w Bielsku-Białej oraz Częstochowie) na następujących nośnikach danych:

  • płyta CD-RW lub DVD-RW;
  • pamięć masowa USB.

Złożenie dokumentu na elektronicznym nośniku danych może zostać, na żądanie klienta, potwierdzone przez pracownika Kancelarii Urzędu:

  • w formie papierowej,
  • zapisane na dodatkowym (dostarczonym przez klienta) nośniku danych.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego:

  1. Dokumenty elektroniczne doręczane do Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub przy użyciu profilu zaufanego ePUAP.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:

    • DOC, DOCX, RTF, ODT;
    • XLS, XLSX, ODS;
    • TXT;
    • XML;
    • GIF, TIF (TIFF), JPG (JPEG), PNG, SVG;
    • PDF.
  3. Jeżeli zachodzi potrzeba przekazania więcej niż jednego pliku, należy je dostarczyć zarchiwizowane w postaci pliku ZIP.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

 

 

 

 

 

 

drukuj Powiadom znajomego
Redagował: Tomasz Zuziak 2016-02-15 15:00
początek strony wstecz

Godziny pracy

Urzędu w Katowicach

od poniedziałku do piątku
7:30 - 15:30
dodatkowo: wtorek
15:30 - 18:00
informacja u konsultantów BOK
tel: 32 20 77 562

Biura Obsługi Klienta i Kasy

poniedziałek, środa, czwartek, piątek
7:30 - 15:30
wtorek
7:30 - 18:00

Sprawdź szczegóły:

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Zachęcamy do skorzystania z możliwości rezerwacji kolejki w Biurze Obsługi Klienta:

Rezerwacja Kolejki

Biuro Obsługi Klienta - kontakt

telefon
32 20 77 777
fax
32 20 77 792
e-mail
bok@katowice.uw.gov.pl
osobiście
osobiście – stanowiska nr 1 i 2

inicjatywa obywatel

Rządowy system informacji telefonicznej dla obywatela

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
telefon222 500 115
Śląski Urząd Wojewódzki
telefon222 500 111

Inicjatywa Obywatel

Śląski Urząd Wojewódzki
w Katowicach

ul. Jagiellońska 25
40-032 Katowice

Strony internetowe: IntraCOM.pl