Osoby niepełnosprawne

Osoby niepełnosprawne mogą skorzystać z priorytetowej obsługi w Biurze Obsługi Klienta. Aby skorzystać z obsługi z pierwszeństwem wystarczy, aby osoba uprzywilejowana zgłosiła taką potrzebę konsultantowi BOK (stanowiska nr 1 i 2 w sali 119).

Dokumenty w języku Braille'a

Dla tych z Państwa którzy posługują sie językiem Braille'a Urząd oferuje możliwość przetłumaczenia na język Braille'a dokumentów.

Dokumenty w języku Braille'a ułatwią osobom niewidomym oraz słabowidzącym załatwienie spraw w Urzędzie.

Dodatkowe informacje dostępne są u konsultantów Biura Obsługi Klienta.

 

Obsługa osób niesłyszących lub niedosłyszących.

We wtorki w godzinach od 12:00 do 16:00 oraz w piątki od 10:00 do 14:00 (stanowisko nr 4, pok. 119), tłumacz języka migowego służy pomocą w załatwieniu spraw osobom niesłyszącym i słabosłyszącym.

Więcej informacji znajdziesz tutaj.